Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Fairy Tales and Fantasies (1989)

Alternatieve titel: The Best Of

Label: Rhino

1. You've Lost That Lovin' Feelin' (3:26)
  2. Elusive Dreams (3:15)
  3. Greenwich Village Folk Song Salesman (2:51)
  4. Summer Wine (4:17)
  5. Storybook Children (3:18)
  6. Did You Ever? (2:56)
  7. Sundown, Sundown (2:41)
  8. Jackson (2:50)
  9. Some Velvet Morning (3:42)
  10. Sand (3:45)
  11. Lady Bird (3:04)
  12. I've Been Down So Long (It Looks Like Up to Me) (3:00)
  13. Down from Dover (3:38)
  14. Paris Summer (2:59)
Met het geniale nummer Some Velvet Morning. Ik ben benieuwd of de rest van het album ook zo goed is als dat ene nummer.

Er staan nog wel een paar bekende nummers op, zoals Summer Wine en You've Lost That Lovin' Feeling. Ik vind Some Velvet Morning wel een van de beste (met Summer Wine en Down From Dover).

avatar van fish
Gek, ik hoor nog niemand over Jackson, wat toch een Billboard Top 100 nummer 1 hit is geweest. Die kennen jullie toch wel?

Wel een aardig, maar niet geniaal nummer.

Ik ken hem alleen van dit album, wist neit dat het een hit was geweest... Vind het ook niet zo'n bijzonder nummer.

avatar van floris013
jackson is een geinig nummer.
stemmen passen goed bij elkaar
wel echte 60´s sfeer moet ik zeggen

relaxt!

Jazzthieve
Vind de versie van "Jackson" van Johny Cash & June Carter net iets beter maar deze is ook zeer goed. Hazlewood's en Nancy's stemmen passen goed bij elkaar.

avatar van Tupelo
Tja, dit is natuurlijk gewoon een heruitgave van het debuutalbum Nancy & Lee, met drie bonustracks. Dezelfde hoes met een alternatieve titel.

Tupelo schreef:

Slaat nergens op dat dit dan ooit is toegelaten op de site. Zet die bonustracks dan gewoon bij het origineel zou ik zeggen.