B.B. King - Live at the BBC (2008)

Blues
Label: Hip-O

1. Caldonia
  2. I Like to Live the Love
  3. Night Life
  4. When It All Comes Down (I'll Still Be Around)
  5. Thrill Is Gone
  6. I Gotta Move Out of This Neighborhood
  7. When Love Comes to Town
  8. Let the Good Times Roll
  9. Stormy Monday Blues
  10. Ain't Nobody Home
  11. Five Long Years
  12. How Blue Can You Get?
  13. Paying the Cost to Be the Boss
  14. Thrill Is Gone
t-h-y-$
Heerlijk Concert van de king

avatar van RPJvdH
Niks mis mee nee! Heerlijk!

Stijn_Slayer
Jammer dat deze cd zo weinig aandacht krijgt. Ik had juist de indruk dat B.B. King de laatste jaren weer helemaal 'in' was.

De titel en de hoes kunnen wellicht wat verraderlijk zijn, maar dit is geen enkel concert. Nr. 1-5 komen uit 1978, nr. 6-7 uit 1991, nr. 8-12 uit 1998 en de laatste twee uit 1989.

B.B. is natuurlijk altijd zichzelf gebleven, dus als het je al bewust opvalt zal het zeker niet storen.

avatar van Larzz
Zeker mooie cd alleen heel jammer dat de eerste 5 tracks van het Hammersmith Odeon concert uit 1978 in mono (!) zijn. De BBC heeft dit concert niet in mono opgenomen aangezien er op Youtube een opname rond circuleert van een uur in prachtig stereo. Vreemd dus dat de nr's hier in mono zijn. Waarschijnlijk een mix of master fout. Project managed by Sue Armstrong lees ik in het boekje. Slordig hoor Sue die monotracks! De rest klinkt prachtig. Geweldige muzikant en zanger die B.B. King. Grootheid!