Jodeci - The Show, the After-Party, the Hotel (1995)

R&B
Label: Uptown

1. The Show (1:24)
  2. Bring on da Funk (3:56)
  3. Room 723 (1:06)
  4. Fun 2 Nite (3:52)
  5. Room 577 (1:12)
  6. S-More (3:42)
  7. The After Party (0:16)
  8. Get on Up (3:47)
  9. Room 499 (1:05)
  10. Can We Flo? (4:17)
  11. Zipper (1:26)
  12. Let's Do It All (5:51)
  13. P.I.B. 4 Play (1:30)
  14. Pump It Back (6:23)
  15. D.J. Don Jeremy (1:37)
  16. Freek'n You (6:19)
  17. Room 454: Devante's "Intermission" (2:11)
  18. Time & Place (6:00)
  19. Fallin' (2:00)
  20. Love U 4 Life (4:50)
  21. 4 U (1:13)
  22. Good Luv (4:48)
avatar van Reijersen
De heren zijn terug. Ze hebben binnenkort een optreden in de HMH.

avatar van snoopy
Freek N You vind ik echt nog steeds geweldig.

avatar van FunkyMonk
Idd, isdat nummer niet met Raekwon en Ghostface?

avatar van T.O.
Nee.

avatar van DJFreez
Wat ik begreep was het optreden nou niet echt van het niveau dat we van Jodeci mogen verwachten. Dit album is wel oK, maar heeft wat teveel interludes en is wel wat aan de langzame kant. Wel een aantal sterke tracks, waaronder de ballads " Freek'n You" en "Love U 4 Life" .

avatar van Reijersen
Freek 'N You is hierop het bekendste nummer denk ik zo. Jodeci is natuurlijk de groep waaruit K-Ci & Jojo kwamen.
Dit album is niet hun beste en vooral erg standaard

avatar van daoneandonly
Jammer van de vele interludes, wat natuurlijk wel sfeer geeft (wat hedendaags ontbreekt aan vele cdtjes), maar helaas hebben de 'conversaties en dergelijke' tussen de leden van Jodeci en enkele dames, geen toevoegende waarde. Dat neemt niet weg dat de track één voor één erg sterk zijn