Yes-R - Zakenman II (2008)

Label: Spec

1. Dubbel O (3:25)

met Sjaak

2. Te Gek (3:13)

met Dealiszt

3. Eet Wat de Pot Schaft (3:02)
  4. Loco (3:33)

met Wil-M

5. Shit Is Gruwelijk (3:47)

met Darryl, Sjaak en Ali B

9. Je Bent een Ho (4:09)

met Soesi B en Fouradi

10. Stap Vooruit (3:06)
  11. Uit Elkaar (3:14)
  12. Groupie Love [Remix] * (3:01)

met Ali B, Darryl en Gio

avatar van misorabi
wat een gemiddelde maar alleen al omdat dubbel O erop staat zou dit album al 4 sterren verdienen.

avatar van NewYorkCityLight
Uit Elkaar vind ik vreemd genoeg wel leuk.

t-h-y-$
NewYorkCityLight schreef:
Uit Elkaar vind ik vreemd genoeg wel leuk.

wie niet, toen der tijd?

avatar van toris
de teksten van dat nummer zijn echt geniaal! nee ff serieus het is echt een kut album, alles dat gezongen is, is gewoon geauto-tuned. Uit Elkaar vond ik ook wel eventjes leuk maar dat nummer is gewoon bagger

Hunter
Het valt mij op dat Nederlandse rappers nooit alleen tracks kunnen. onder elke track staat er wel 'f.t' of 'met'
En meestal word het er gewoon niet beter op.

avatar van Eddie
Hunter schreef:
En meestal word het er gewoon niet beter op.

Dat gebeurt toch door de hele rap scene. Ik ben er niet zo in thuis maar als ik de platen van Snoop Dogg eens na loop dan valt me op dat de man zowat geen nummer alleen op neemt. dat zelfde geld voor bijv. dr dre

Ik ben niet zo heel erg thuis in het genre maar het viel mij juist al eens op dat er op rap cd's zoveel met gast artiesten gewerkt wordt.

Ik ging er altijd van uit dat dat een beetje bij het genre hoort.

avatar van KILLERBEE99
1,5
Vind het album iets beter dan Zakenman I maar nog steeds is dit niet heel erg top.

En idd wordt er veel met gast artiesten gewerkt in hip-hop (in iedergeval wel het geval op vele hip-hop albums dat ik luister). Ik vind het wel leuker... Klint het allemaal niet zo eentonig...