Guerilla Black - Guerilla City (2004)

Label: Virgin

1. Hearts of Fire (5:34)
  2. Guerilla City (4:35)
  3. Compton (3:54)

met Beenie Man

4. You're the One (3:38)

met Mario Winans

5. The Strip Club (Skit) (0:52)
  6. Trixxx (3:46)
  7. Guerilla Nasty (3:48)
  8. Sunrise (3:56)
  9. What We Gonna Do (4:51)

met Nate Dogg

10. The Hotel (Skit) (1:43)
  11. Say What (4:06)
  12. Yes Sir (3:38)
  13. It's All Right (3:27)
  14. Girlfriend (4:43)
  15. My First (4:10)
Ik had in een recensie gelezen dat deze gast precies hetzelfde klonk als Biggie, en dat blijkt ook echt zo te zijn. Je hebt echt het idee dat je naar Biggie aan t luisteren bent, dezelfde stem, dezelfde flow en rijmschema's. Het geheel klinkt wel aardig, ik moet m nog een keer horen om tot een oordeel te komen.

Relax
lol hij zegt zelf ook They say " He look like Big, he sounds like big "

Ik luister nu het album, beats en de rapper zijn alvast positief gericht.

Relax
Aanrader van Eazyfan (dank), mooi album, zijn stem klinkt als die van Big ja, maar niet als je eerst Guerilla aandoet en daarna Big, het scheeld een klein beetje.
Flow en tekst zijn wel big style, daar kan hij ook niets aan doen natuurlijk.
Mooi album, lekkere beats, eerlijke teksten, 4.0

trapboy
echt de stem van biggie zo Gaaf legende herboren!

Pauper
Allemaal leuk en aardig dat ie als Biggie rapt maar dat is wel alles behalve orgineel, beetje apart dat hij daarom zoveel aandacht krijgt, zag hem nu als gastartiest op album van Snoop staan waar helemaal niks mis mee is, maar dit is niet leuk.

JyG
Aardig debut-album... heb hem nu zo'n 2 jaar alleen merk dat ik em niet meer echt luister, ondanks dat het album heel goed in elkaar zit!