Death Angel - Sonic German Beatdown (2009)

Alternatieve titel: Live in Germany

Label: [PIAS]

1. Intro (0:46)
  2. Seemingly Endless Time (4:37)
  3. Voracious Souls (7:03)
  4. Mistress of Pain (4:48)
  5. EX-TC (3:04)
  6. 3rd Floor (4:56)
  7. Thrown to the Wolves (6:36)
  8. 5 Steps of Freedom (4:34)
  9. Thicker Than Blood (4:12)
  10. The Devil Incarnate (8:50)
  11. Disturbing the Peace (4:32)
  12. Stagnant (6:18)
  13. The Ultra Violence (4:34)
  14. Bored (3:50)
  15. Kill as One (9:52)
avatar van notsub
Heel komisch intro hier, met een aankondiging van de band in het Duits. Death Angel speelt enthousiast een show met een setlist die alleen de eerste vier albums aan bod doet komen. Af en toe is de zang wat minder, maar de thrashy metal wordt goed neergezet. De sfeer zit er goed en met de bekende klassiekers aan boord is dit een geslaagde CD.

avatar van Dream Theater
Metallica kan hier een voorbeeld aan nemen,je roots trouw blijven en gewoon supervette knalharde heavy metal maken. Gaaf concert met flitsend gitaarwerk van Rob Cavestany en een enthousiaste zanger Mark Osegueda. Krakers zijn Thrown to the Wolves, Thicker Than Blood,Mistress of Pain en het afsluitende Kill as One. Hier maak je je buren erg blij mee.