Noa - Achinoam Nini Gil Dor - Live (1991)

1 stem

Israƫl
Label: NMC

1. Mishaela (3:48)
  2. I Will (4:29)
  3. Material Girl (5:10)
  4. She Went to the River (4:11)
  5. For Father (Yaldah im Tsamot) (4:20)
  6. Imagination (2:57)
  7. Eye Opener (Pokeach Eyneycha) (3:57)
  8. You Are Too Beautiful (4:17)
  9. Barren (Uri) (4:20)
  10. Drive My Car (5:00)
  11. Moon Tune (Pizmon ha-Yakinton) (5:52)
  12. Paranoia (3:27)
Noa (Achinoam Nini) zingt de sterren van de hemel samen met haar vaste begeleider Gil Dor. Zang en akoestische gitaar: meer niet, en het klinkt erg mooi. Enige nadeel hiervan is toch dat je op den duur net even die kleine extra dingen mist die dit soort nummers vaak naar een hoger plan tillen. Maar goed, daar hebben we de studioalbums van Noa voor waar een aantal van deze nummers op terug te vinden zijn. Overigens staan hier genoeg nieuwe nummers tussen om het interessant te houden (ik denk aan de covers Material Girl die haast onherkenbaar is en de cover Drive My Car).