Kurt Vile - Constant Hitmaker (2008)

Folk / Rock
Label: Gulcher

1. Freeway (2:40)
  2. Breathin Out (2:57)
  3. Space Forklift (5:34)
  4. Slow Talkers (2:59)
  5. Trumpets in Summer (2:25)
  6. Don't Get Cute (3:01)
  7. Intro in Z (0:29)
  8. Take My Advice (3:14)
  9. Deep Sea (5:11)
  10. Black Hands (1:43)
  11. American Folded (1:28)
  12. Best Love (3:21)
  13. Classic Rock in Spring / Freeway in Mind (6:06)
avatar van sydbarrett
Erg leuk debuut van de gitarist van the War on Drugs. Het nummer Freeway alleen al, maakt deze plaat de moeite waard. Eén van de beste nummers van 2008!

Sterke plaat, beter als de opvolger uit 2009.

avatar van blonde redhead
Ik snap niet zo goed dat deze zanger zo populair is geworden. Maar dat is absoluut niet knap mi zijn er veel betere en meer interessante muzikanaten die bij lange na niet zover komen. Dus marketing technisch zou hij of zijn team wel erg goed zijn.

avatar van Hiawatta
Wat een mooie plaat van Kurt Vile, wauw. Gister gekocht na zn optreden in Vera. Aardige gast ook, jammer dat hij niks meer doet met The War on Drugs, zn eerste band.

avatar van Don Broccoli
Freeway en vooral Classic Rock in Spring / Freeway in Mind zijn prachtig. Wat daar tussenin zit spreekt mij minder aan, al bevat dat ook aardige delen.

avatar van Cor
Cor
Best aardig allemaal, maar teveel 'sonisch geneuzel' hier en daar. Dat het dan lo-fi is geloof ik wel, maar helaas meer klankkleuren dan muziek. Little bit to much. Maar je hoort in de songs met een kop en een staart het talent van Kurt Vile. Deze plaat is daarmee de belofte van meer en beter.