Duff McKagan's Loaded - Sick (2009)

Label: Century Media

1. Sick (2:51)
  2. Sleaze Factory (3:47)
  3. Flatline (3:02)
  4. IOU (3:36)
  5. The Slide (3:10)
  6. Translucent (3:08)
  7. Mother's Day (3:50)
  8. I See Through You (3:57)
  9. Forgive Me (4:12)
  10. No Shame (3:32)
  11. Blind Date Girl (5:10)
  12. Wasted Heart (4:57)
  13. No More (4:33)
  14. Roll Away * (5:01)
  15. Wasted Heart [Acoustic] * (4:32)
Rizz
Heel lekker punkrock album, jammer dat schijnbaar heel veel mensen deze cd niet kennen. Duff Mckagan zingt als vanouds lekker op z'n Duffs. Vond dit lekkerder wegluisteren dan Chinese Democracy.
Overigens is het niet erg om af en toe een nummer over te slaan, er staat genoeg compensatie op.

heerlijk album.
pas live gezien zeker de moeite !

avatar van Ducoz
Heb m besteld in Amerika, hier niet meer te krijgen

avatar van Ducoz
Mega goed album!

Echt een heerlijk sfeervol album met veel positieve energie, herkenbare deuntjes en allerdaagse teksten en dat gecombineerd met een stevig rock n' roll gehalte: ..dikke 4.5. Duff is toch wel de beste soloartiest van de oude Guns N' Roses leden als het gaat om het gaat om stabiliteit op kwalitatief vlak.
Check ook eens ''Dark Days'' en ''Believe in Me''! Die laatste is moeilijk te verkrijgen buiten marktplaats maar ''Dark Days'' is te koop bij bol.com.
ps dit album is in Belgie wel te verkrijgen, in Luik vlak over de grens met Maastricht in een groot warenhuis op het hoofdplein(Place Lambert), met erg veel andere onbekendere albums.