Peter Broderick - Ten Duets (2009)

Neoklassiek
Label: Digitalis

1. Piano & Toy Piano (3:57)
  2. Travel Guitar & Thunder Machine (2:57)
  3. Viola & Laptop (4:03)
  4. Shaker & Kalimba (1:59)
  5. Pump Organ & Hand Bells (4:00)
  6. Violin & Mouth (2:49)
  7. Mandolin & Theremin (2:25)
  8. Field Recorder & Postcard Weevil (3:04)
  9. Nylon Guitar & Violin (4:47)
  10. Banjo & Piano (3:49)
avatar van riiiiiiiii
Dit ziet er zo mooi uit!
Zou hij zingen?

avatar van Muirgen
Oeh, laten we het hopen. Ik vond Home erg goed met zang. De cover is in ieder geval al tof!

tuktak
hij zingt en de tekst heb ik via via weten te bemachtigen:
"oehhh ahhhh"

daarentegen: banjo & piano! erg fijn.

Alucard
Weet iemand of deze ook nog op CD uitkomt? (Ik kom hem alleen op cassette!? tegen!)

tuktak
volgens mij niet, er komt trouwens wel een albumrelease aan met machinefabriek las ik op zijn myspace! benieuwd...

Alucard
Oh, dat wist ik niet dat is inderdaad iets om naar uit te kijken!

Ik heb geinformeerd via mijn lokale platenboer, en die kon alleen de cassette vinden voor 50 (Engelse) ponden. Nou is Peter Broderick een van mijn favorieten, maar dat is me toch iets te gortig.

avatar van wouter8
Hmm, dan zou ik Ebay maar eens in de gaten houden. Ik heb hem twee weken geleden daar namelijk voor 35 euro inclusief verzenden vanaf weten te plukken