Caesar - Caesar (2003)

5. Twist (3:55)
  6. I Know I (2:41)
  7. Dark Matter (3:38)
  8. C.I.A (2:09)
  9. She Likes My Way (2:40)
  10. The Safeword (3:47)
  11. Lives of Many Lane (3:05)
  12. Please Go On (8:55)
  13. Acid Year * (2:31)
avatar van IMPULS
Aardig album van. 2e, 3e en 4e track topkwaliteit. Daarna wordt het wat middelmatiger. Power van Caesar blijft goed handelsmerk. Aparte band.

avatar van Reint
Yea, Nederlandse rock, met scherpe hooks. 4 sterren.

avatar van blonde redhead
Geweldige cd. Echt weer leuk om een keer op te zetten. Destijds ook een geweldig optreden op Lowlands. Vervolgens nog een keer vrienden uitgenodigd en met mijn verjaardag naar ceasar toegeweest. Dat viel toen helaas erg tegen. Maar wel een van de weinige Nederlandse cd's die ik echt geweldig gevonden heb. Daarnaast heb ik ook maar 1 keer meegemaakt dat een Nederlandse band het beste optreden op Lowlands had.