Hardcore Superstar - Beg for It (2009)

Zweden

10. Illegal Fun
  11. Take Them All Out
  12. Innocent Boy
avatar van Them
Dat maar zo weinig mensen dit kennen, verdomme,
Totaal onverdiend. Dit album is ontzettend goed, met catchy metal/hardrock nummers met sterke solo's, een krachtige stem en vooral veel uitgesproken enthousiasme.

avatar van horrorfreak7
Iets minder dan hun self titled (aangezien dat album en dit album de enigste zijn die ik tot nu toe heb geluisterd), maar zeker niet slecht.

avatar van Tescootje
Respect voor dit album.
Echt geweldig.
Vooral Hope for a Normal Life is mijn favoriet.

avatar van horrorfreak7
Toch maar halfje omhoog, dit album is toch wel heel lekker om naar te luisteren.

Het verbaasd mij ook dat deze band niet wat populairder is.
Ze zijn zoveel beter dan alle troep wat er momenteel uit komt.
Maar als ze zo doorgaan dan komen ze er wel.

Goed album dit.
4 Sterren

avatar van Tescootje
Ik hou van hun!
Ze zijn vanbinnen kei en kei aardig &. grappig!
Vanbuiten zien ze er kei goed uit.
En ze maken kei goeie muziek.
En de muziek daar krijg je kippenvel van, althans de mooie serieuze liedjes, de andere word je gewoon vrolijk van.
Tot nu toe vind ik al hun liedjes prachtig.
Hardcore Superstar..

avatar van AOVV
Het album trapt af met een eerbetoon aan Ennio Morricone, de grote filmmuziekcomponist, vooral bekend dankzij zijn samenwerkingen met Sergio Leone. Daarna krijgen we goed 3 kwartier plezier; de jongens van Hardcore Superstar klinken zoals meestal gedreven, en het nodige enthousiasme spat van de liedjes af. De gitaarsolo's zijn bovendien niet schaars in deze veelal aanstekelijke songs, naar goeie gewoonte een mix van een x-aantal subgenres. Met name het titelnummer en Hope for a Norman Life klinken geweldig!

3,5 sterren