Melissa Etheridge - Lucky Live (2004)

Label: Island

1. Lucky (4:34)
  2. Will You Still Love Me (4:09)
  3. If You Want To (4:49)
  4. Breathe (3:16)
  5. When You Find the One (4:22)
  6. Secret Agent (4:44)
  7. Mercy (4:18)
  8. Good Girls and Boys (5:39)
  9. Tuesday Morning (4:51)
  10. Meet Me in the Dark (5:15)
  11. This Moment (3:38)
  12. Kiss Me (3:53)
  13. Come on Out Tonight (5:37)
  14. Giant (8:38)
avatar van IntoMusic
Dit album net toegevoegd en ik hoor Melissa het liefst op deze manier: live met veel power.

Het album Lucky draai ik eigenlijk zeer weinig. Niet dat de kwaliteit slecht is, maar het heeft niet echt indruk op mij gemaakt. Toch is de live uitvoering (met als extra track "Good Girls and Boys") wat energieker. Wel apart dat zij tot 2x toe kiest om een studio-album bijna identiek live op te nemen (ze deed dit ook bij haar nieuwste album The Awakening).
Voor mij in ieder geval niet zo erg, maar kan begrijpen dat er mensen zijn die dit teveel van het goede vindt. Toch geef ik een halve ster meer als de studioversie: 3,5.

avatar van IntoMusic
Half sterretje er bovenop, want dit is na al die jaren een erg gaaf liveregistratie van het gelijknamige studio album.