Scholarman & Jonesy - Distant Voices (2009)

Label: Jone$y

5. Interlude
  6. Want It, Need It
  7. Got Love
avatar van Rhythm & Poetry
Een zeer vermakelijke EP, het is jammer dat het zo snel voorbij is (maar goed het is dan ook een EP ). Dat ScholarMan een uitstekend rapper is, met een fijne stem (er mag wel meer afwisseling in) en goede lyrics wist ik al. Het is met name Jonesy, de producer van Distant Voices, die mij weet te verrassen. Of nou ja verrassen, ik kende de man nog niet dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar wat Jonesy hier laat horen smaakt naar meer. Zijn producties stralen warmte uit, waardoor ze makkelijk in het gehoor liggen en daarnaast zijn ook de olskool invloeden duidelijk hoorbaar. Distant Voices zal ik zeker nog vaker draaien, het is dan ook een zeer vermakelijke EP geworden die ik met een ruime voldoende beoordeel.

avatar van Osiris Apis
Gratis te downloaden via de website van Scholarman.
Hier is de directe link.