Chrisette Michele - Epiphany (2009)

R&B

10. Mr. Right
  11. Porcelain Doll
  12. I'm Okay
avatar van Angelo
Geheel zonder verwachtingen heb ik dit album beluisterd. Hoewel de hedendaagse R&B mij niet echt weer weet te boeien, toch maar een poging gewaagd. De eerste twee nummers gingen totaal aan mij voorbij. Het derde nummer met Ne-Yo ‘What you do’ werd gelukkig wat beter. Maar de verassing was voor mij het vierde nummer ‘Blame it on me’, die vind ik wel erg aangenaam en doet me enigszins een beetje denken aan een nummer genaamd ‘Good enough’ dat onlangs is uitgebracht op het nieuwe album van Jazmine Sullivan. De nummers die volgen halen het niveau van ‘Blame it on me’ niet meer met uitzondering van ‘Fragile’ en ‘Mr. Right’ want dat zijn ook wel een lekkere R&B-tracks. Verder zijn ‘Porcelain doll’, ‘I’m okay’ en ‘Mr. Right’ ook nog wel aardige nummers die wat mij tevens tot de betere nummers behoren. Dit album bewijst toch maar weer mooi dat, ondanks mijn lage verwachtingen, hedendaagse R&B-albums ook wel lekker kunnen zijn! Ik denk dat ik deze binnenkort maar eens ga bestellen!

avatar van Emile93
1,0
Viel me dit even tegen! Goh wat een slecht album! 1 ster voor de moeite!

avatar van Angelo
Misschien moet je 'm wat vaker beluisteren? Je hebt immers dezelfde reactie geplaatst bij het album van Melanie Fiona, die je ondertussen hebt beoordeeld met een 4,5 en zelfs enige tijd in je top 10 hebt. gehad...

avatar van Emile93
1,0
Ja klopt maar ik ben niet van plan om nog meer tijd aan dit album te verspillen!