Bike For Three! - More Heart Than Brains (2009)

Canada / Belgiƫ

6. No Idea How
  7. Always I Will Miss You, Always You
  8. The Departure
  9. First Embrace
  10. Can Feel Love (Anymore)
  11. One More Time Forever
  12. MC Space
  13. Let's Never Meet
  14. More Heart Than Brians
  15. Ending
avatar van Rhythm & Poetry
Na een aantal luisterbeurten is het kwartje uiteindelijk toch gevallen. Moest er in het begin wat aan wennen, maar dat heb ik wel vaker met Buck 65 muziek. Aparte electronische producties die voor een geweldige sfeer zorgen. Op het begin vind ik de Belgische producer Greetings from Tuskan nog niet zo goed maar na een tijdje weet hij vage electronische geluiden prima te vermengen met geweldige sfeermomenten. Het levert de meest fraaie nummers op als No Idea How en First Embrace. Buck 65 past als geen ander op dit soort nummers, zijn flow is niet helemaal geweldig maar zijn lyrics zijn van een erg hoog niveau.

avatar van Rhythm & Poetry
Staat nu ook op de luisteraar, een plaat die het beluisteren zeker waard is!

avatar van Oepsje
Zo zeg!
Klikte deze plaat willekeurig aan op Luisterpaal en ben onder de indruk. Erg lekker plaatje.
De electronische producties zorgen inderdaad voor een geweldige sfeer die de teksten van Buck65 heerlijk ondersteunen. Hoogtepunt is voor mij tot nu toe "Always I will miss you, always you" met name vanwege de tekst.

Aan sommige nummers moet ik nog een beetje wennen dus ik begin met een 3.5

avatar van Dreten Bukgat
heb altijd al een boon voor buck65 gehad, maar vind het jammer dat hij hier heeft samengewerkt met een toch wel heel middelmatige producer...hij had toch beter iemand anders gekozen... in ons land en zeker in de rest van de wereld lopen er tegenwoordig toch wel betere producers rond me dunkt...

avatar van o0.
o0.
wow heb deze al een tijdje in mijn playlist staan en begin het nu pas echt te ontdekken... wat een fantastisch album zeg! ongelooflijk vette muziek, goeie teksten... vind de meeste nummertjes werkelijk waar pareltjes en bovendien fijne muziek om onder invloed van wat dan ook te luisteren

Haha zie nu wat clipjes van buck65, had nooit verwacht dat ie blank was

avatar van Jacktherapper
Ik ben absoluut fan. Wat een gigantisch sterke producer is mevrouw Joëlle Phuong Minh Lê, stuk voor stuk kippenvel producties. Buck zijn stem past perfect bij zijn message. Af en toe iets te goed, uitspraken als "I'm..so..lost!" snijden het mooi geschilderde hart op de cover in duizend stukken, zoveel emotie. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Weer een parel van het Anticon kamp.