Cam'ron - Crime Pays (2009)

Label: Asylum

Lijkt me een saai album.

r-beq
Relax schreef:
Lijkt me een saai album.

Why? Kvind het een veelbelovend album. de gelekte tracks hebben weer de beat zoals we van Cam gewend zijn. Heb je het gelekte album wel geluisterd?(a)

avatar van SvV
SvV
Ik ken deze artiest niet echt. Welke nummers raad je aan r-beq? Dan ga ik er eens een paar proberen

r-beq
Cam'Ron is de founder van the diplomats, ken je die wel? is een new york based groep van rappers, oa ook jim jones en juelz santana.

van zn oudere albums kan ik 'you got to love it', 'shake' en 'leave me alone pt. 2' aanraden, maar ik denk dat zijn bekendste nummers toch wel 'killa cam' & 'hey ma' zijn.

Van zijn nieuwe album (van wat ik tot nu toe gehoord heb, niet heel veel dus:P) klonk I used to get it in ohio naar mijn idee het best, al heeft cookies & apple juice een bizarre bass:)

have fun with it;) ben benieuwd wat je ervan vindt!

leathaface2009
Yawn

Een keer geluisterd, kwam tot de conclusie dat ik dit een saai en langdradig album vond met overbodig veel en saaie skits.

Cam kan beter.

avatar van Silky & Smooth
Haal de Skits eruit en je hebt een leuk album. Gewoon weer Cam'ron. Hij veranderd niet extreem per cd. Altijd wel lekker om te luisteren. Een paar fijne donkere beats en af en toe de vrolijke piano stukjes uit bijvoorbeeld My Job. Jammer dat die beat heeel vaak voorkomt op dit album. Niet in dezelfde vorm, maar toch wel hetzelfde deuntje.
De beste van de Diplomats!

avatar van Kill_illuminati
Cam'Ron kan zich aardig een grootheid noemen in Amerika altans tussen de underground en mainsteam gedeelte van de industrie. Ik verwar deze rapper altijd met Cassidy. Volgens mij is ook de tegenpool van Papoose maar wat dan ook dit album zal niet veel soeps zijn maar ondanks m'n verwachtingen ga ik dit album toch checken.

Rene1979
Tjezus, wat is dit waardeloos..
Waar Cam'ron op the Roc nog wel goed kwam is het gewoon steeds slechter aan het worden.
Ik begon naar de man te luisteren na zijn goede bijdrag op Kanye zijn debuut.. Dit is gewoon zeurderig en erg slecht....

X-man
Cam'ron, het is altijd weer lachen met de beste man. Zijn wordplay is soms zoooo flauw dat het wel weer stiekem leuk is en een lach op je gezicht tovert. Productioneel ongeveer hetzelfde niveau als Killa Cam, dus niet echt heel super. Maar toch past het wel weer bij zijn stijl, rauw en recht voor je raap.

Zoals iemand voor me al zei, skits ertussen uit knippen (waarom heeft hij uberhaupt altijd vele niets toevoegende skits op zijn album ) en je hebt een leuk album.

Luister al vele jaren naar Cam'ron en op ieder album is hij toch weer van hetzelfde niveau, hij groeit nooit, maar maar misschien is dit ook maar goed ook. Deze cd heeft me in ieder geval weer vermaakt, op naar het volgende album.

Jij verwoord het goed X-man, heb precies hetzelfde. Vindt de beatkeuze echter wel gewoon goed. Wordplay moet ik ook regelmatig om lachen.....

"I'll have you squirtin' for certain, yeah bring a diaper."

De Schaafkaas
Curve! What that mean? Get away from me, your breath stinks. You ever heard of tictacs? Curve!