Kid Cudi - Dat Kid from Cleveland (2009)

Label: GOOD

1. Intro (0:48)
  2. Daps & Pounds (3:37)
  3. I Poke Her Face (3:53)

met Kanye West en Common

4. Sky Might Fall [Early Version] (2:59)
  5. Look Up in da Stars (3:25)

met Wale

6. Jerry Maguire from Cleveland (Skit) (1:20)
  7. Rollin" [Remix] (3:19)

met Jackie Chain

8. She Came Along (5:30)

met Sharam

9. Super Boo (2:46)
  10. Welcome 2 the World (2:14)

met Kevin Rudolf

11. Ho' Is Short for Honey (2:31)

met 88-Keys

12. Foggy Glasses (Skit) (0:53)
  13. Buggin' Out 2009 (1:56)

met Consequence

14. Sky High (1:40)
  15. 09 Freestyle (2:40)
  16. Switchin' Lanes (3:20)
  17. Higher Up (1:49)
  18. Takeover Freestyle (2:35)
  19. Can I Be (1:53)
  20. Ask About Me (4:03)

met Chip tha Ripper

t-h-y-$
is deze al uit?

avatar van Jurrien
Ja, dit is een complicatie van zijn nummers die hij in de afgelopen maanden heeft gereleased. Zijn volledige album moet later dit jaar komen.

Favoriet: Sky Might Fall en I Poke Her Face.

avatar van o0.
o0.
I Poke Her Face is geweldig! daarna She Came Along, heerlijk.. En stiekem is het liedje met Kevin Rudolf ook best wel lekker.

dit album is niet zo geweldig als A Kid Named Cudi, maar er staan echt een hoop heerlijke nummers op

avatar van Silky & Smooth
Wist niet dat deze mixtape er ook op stond.

Ik ben nog steeds erg benieuwd naar zijn album, ook weer na deze mixtape. Dat space-stoner imago van hem komt heel goed naar voren in zijn muziek. Lekker rustig en niet al te serieus.

Ik heb altijd een bepaald groepje, bestaande uit Kanye West, Common, Consequence en Lupe Fiasco, die op een of andere manier iets met elkaar overeen hebben. Hun muziek klinkt altijd goed als ze samen nummers maken. Bij KiD CuDi heb ik dit gevoel ook. Hij past wel in dit rijtje (niet kwalitatief, maar qua sfeer!). Alhoewel hij ook zeker niet slecht is. Er zijn weinig (eigenlijk geen) rappers die ik ken die zulke muziek maken. Ik kan er erg van genieten!

Topnummertjes zijn wel Poke Het Face, Sky Might Fall, Rollin en hoe hij op de muziek rapt in Welcome To The World.. super!!! (10x beter dan het origineel met Rick Ross).

avatar van RestLove
Die Freestyle is ook heerlijk, beat a la A Milli.

Dit is geen officiele mixtape van the cudder

avatar van YoG
YoG
Smaakvol. Ik heb erg genoten
Maar dat nummer met die Kevin Rudolf, hoe ludiek dat ook mag zijn, is voor mij wel een skipmomentje. Gelukkig maken de nummers erna veel goed. (Foggy Glasses !!!)

Ken dit album niet, maar damn mooie album cover!

avatar van Shelter
Lollig album met hier en daar wel aardige nummers.
Ik vind niet dat het een geweldige rapper is maar echt slecht is hij ook niet...voorlopig 3 *