Bob Sinclar - Born in 69 (2009)

Frankrijk
Dance
Label: Yellow

1. Lala Song (3:34)

met Master Gee en Wonder Mike

2. Give Me Some More (3:15)

met DJ Roland Clark

3. Love You No More (4:22)

met Shabba Ranks

4. New New New (5:27)

met Vybrate en Queen Ifrica en Makedah

5. Jamaïca Avenue (5:10)

met Tony Rebel

6. Peace Song (6:30)

met Steve Edwards

7. What a Wonderful World (7:04)

met Ron Carroll

8. Mr. Tambourine Man (4:59)
  9. People of Tomorrow (4:16)

met Steve Edwards

10. The Way I Feel (4:53)

met Adam Joseph

11. We Are Everything (5:46)
  12. Belly Dancer (4:11)

met Kevin Lyttle

avatar van midnight boom
Als de muziek net zo is als de hoes, wordt het het slechtste album ooit!

Harco
Die hoes is juist super.

...maar verder heb ik niks met Sinclar.

RedLightCityBoy
Dat nummer met The Sugarhill Gang is wel lekker eerlijk gezegt.
Die clip is ook hilarisch.

SPAROOD
Nummer met Kevin Lyttle is echt verschrikkelijk. People of Tomorrow en The Way I Feel zijn nice, voor de rest ben ik er niet echt gek van eigenlijk.

tuktak
bob sinclar is een muzikaal gedrocht en deze plaat is een prestatie op gelijkwaardig niveau. ook een gedrocht dus. tenenkrommend is de verkrachting van manu chao op love you no more. lala song is nog het meest ok, maar dat komt voornamelijk omdat de invloed van sinclar minimaal is. hij is verantwoordelijk voor de beats en die zijn dan ook vreselijk.

avatar van platedraaier
Deze muziek moet je niet kapot analyseren. Dit is gewoon simpele, grappige niets aan de hand dance. Lala Song is duidelijk een nieuwe versie van rappers delight. Give me some more zit een "te" duidelijke Lambada in.
En Love You no More met Shabba Ranks is gewoon raggamuffin zoals Shabba dat doet.(mr.loverman)
Etc.etc........

Kortom, Bob Sinclar is gewoon een DJ die samen met de artiest een nummer verbouwt.

Nu had ik hier een positief stukje willen schrijven over vrolijke muziek enzo, maar na het derde nummer gaat het wel erg mis.
Nummer 5 is een behoorlijk mislukt nummer, maar bij de Peace Song haak ik echt af. Vre-se-lijk is dit zeg.
Zo`n fout koortje en die stemvervorming die hij gebruikt kan echt niet.
Mr. Tambourine begint met een lekkere beat, maar gebruikt hij nu beethoven`s vijfde?
En verder maar heel snel vergeten.
Dat geld eigenlijk ook voor de rest van de plaat.

Grappige muziek, niet super slecht ofzow

avatar van MichelDumoulin
Vreemde titel voor iemand die geboren is in 1967.

1,5
O jee, ik ben blij dat ik dit album heb gewonnen en er niet voor heb betaald.

avatar van Geronimo656
vinnek wel een lekkere cd, vooral de lala song is een echt feestnummer.

avatar van jordidj1
waarom heeft lala song een kutrefrein?

Soundz Of Freedom is véél beter

MichelDumoulin schreef:
Vreemde titel voor iemand die geboren is in 1967.

Christophe Le Friant is van 10 Mei 1969

Dus de titel is wel op bob van toepassing

X-man
Zitten een paar hele leuke nummers op (Give Me Some More, Love You No More en Belly Dancer) maar over het algemeen is het niet zo best allemaal. Klinkt erg eentonig en op sommige momenten zelfs saai, met name het midden van het album.

Mr. Tambourine Man is trouwens wel een meesterlijke cover.

avatar van MichelDumoulin
henk__l schreef:

Christophe Le Friant is van 10 Mei 1969

Dus de titel is wel op bob van toepassing

Hmmmm, ben blijkbaar verkeerd geïnformeerd geweest. Sorry.