The Sounds - Living in America (2003)

Zweden
Label: New Line

1. Seven Days a Week (3:01)
  2. Dance with Me (3:14)
  3. Living in America (3:27)
  4. Hit Me! (2:19)
  5. Mine for Life (4:42)
  6. Rock 'N Roll (3:52)
  7. Like a Lady (3:30)
  8. Reggie (3:21)
  9. Fire (3:15)
  10. Hope You're Happy Now (4:07)
  11. Riot (2:57)
Prima groep met een helder geluid.
Het verrast me dat nog niemand heeft gestemd eigenlijk..

ik vind het een van de beste cd's OOIT, t klinkt misschien raar want het stelt niet zo heel veel voor maar eecht super plaat. ik kan dit echt (bijna) altijd luisteren, een gaat bijna niet vervelen

naja, ben nu een half jaar later, en begint nu wel een beetje te vervelen, ik luisterhet ook niet meer zo vaak. maar tis nog steeds heel erg vet, Rock N Roll is meesterlijk.

Seven Days a Week is de soundtrack van Fifa 2004

Lekker nummer

haveman
De opener is lekker en een perfect nummer voor een voetbalspel. Maar dan is het al snel afgelopen.

Ga de opvolger wel proberen omdat ik een klein beetje potentie hoor en de hoes van de opvolger....... tsja........