Marc Almond - In Session, Volume 2 (2003)

1 stem

Label: Strange Fruit

1. Always (5:52)
  2. Traumas, Traumas, Traumas (5:50)
  3. Broken Hearted and Beautiful (5:24)
  4. Love and Little White Lies (4:46)
  5. I Who Never (4:23)
  6. My Candle Burns (3:57)
  7. Heart Medley: Unchain My Heart - Black Heart - Take My Heart (5:38)
  8. Adored and Explored (3:23)
  9. Bedsitter (3:41)
  10. We Need Jealousy (3:32)
  11. Gutter Hearts (4:08)
  12. Tenderness Is a Weakness (5:08)
  13. Hell Was a City (4:04)
  14. Love for Sale (3:44)
  15. Pink Shack Blues (4:51)
Als je volume 1 hebt moet je zorgen dat je volume 2 ook in bezit hebt, en zo gezegd zo gedaan.
Net als bij volume 1 zet de BBC ook hier weer hun schatkamer open.
De eerste 7 tracks komen voornamelijk uit 1985 sessies met werk van het album Stories of Johnny.
Daarnaast is er ook een Heart-medley met daarop de Ray Charles cover Unchain My Heart in combinatie met Black Heart (van het schitterende album Torment and Toreros) en de b-kant Take My Heart.
De volgende nummers dateren voornamelijk ook uit 1985 en richten zich meer op Vermin in Ermine. Leuk is ook eens compleet andere versies te horen van wat later op het album Fantastic Star terecht kwam, nl. Adored and Explored en We Need Jealousy.
Bedsitter is dan weer een Soft Cell nummer dat hier in een wat andere versie gezongen wordt.
Voer voor de fans, niet-fans kunnen zich beter eerst op het reguliere werk richten.