Marc Almond - Live in Concert (1998)

Label: Thirsty Ear

1. The Stars We Are (3:32)
  2. A Lover Spurned (4:23)
  3. Stories of Johnny (3:41)
  4. I Want Love to Be (2:53)
  5. The Champ (4:26)
  6. The Sea Says (3:41)
  7. In Your Bed (3:13)
  8. The Devil Ok (3:05)
  9. The Bulls (2:29)
  10. Never to Be Next (2:25)
  11. If You Go Away (4:18)
  12. Tears Run Rings (4:42)
  13. Seriously Sensual (6:22)
  14. The River (4:17)
  15. Something's Gotten Hold of My Heart (4:18)
Ik mis bij deze live-versies toch een beetje de kitsch die bij deze nummers horen. Dit is wat gestripter en daardoor ook wat meer 'rock' en down to earth. Zeker niet slecht, maar op de een of andere manier voelt het alsof er iets niet klopt.

Op dit moment staat deze live-cd weer op en gelijk besef ik weer waarom het toch niet zo'n geweldig album is: wat een beroerde kwaliteit zeg, ongelooflijk. Eigenlijk kan dit niet hoor, het is net een bootleg (en ja ik heb gewoon de cd en nee het is geen bootleg).
Halfje er af.......

avatar van Brunniepoo
Wat een vreselijke beroerde kwaliteit is dit inderdaad soms, een aanslag op het luisterplezier. Toch vind ik de geluidskwaliteit vooral ook niet erg constant, alsof niet alles van dezelfde bron afkomstig is. Best jammer want dit is verder best een interessante setlist.

Rare tracktijden overigens...

Brunniepoo schreef:
Rare tracktijden overigens...

Ja, die kloppen niet zo te zien. Even aanpassen.