Fabio Musta - Passport (2009)

Italiƫ

met Paura en Clementino

16. Senza Di Te

met Ghemon en Soulshine

avatar van MJ_DA_MAN
Heeft nog niemand dit gecheckt?

Maxmus
Ja een lekker album van een italianse producers ( das nieuw ).
Top nummers zijn 2 en 4 met jeru the damaja en T3.
Waar de producties van hoog niveau zijn met top artiesten.
Maar bij elk producer album heb je tog altijd nummers die niet hadden gehoeven zoals nummer 8 voel ik totaal niet, en nummer 15 en 16 zijn met italiaanse rappers wat ik persoonlijk ook niet echt voel.
Maar daarintegen zijn de beats over het album van hoog niveau en luistert het lekker weg.

avatar van Rhythm & Poetry
MJ_DA_MAN schreef:
Heeft nog niemand dit gecheckt?

Ja maar nog niet goed, zal het morgen nog een keer beluisteren en dan volgt mijn oordeel.

avatar van Rhythm & Poetry
Dan moet ik dat natuurlijk niet vergeten . Nou ja ik heb Passport zojuist weer beluisterd en ik snap niet waarom het de eerste keer langs me heen is gegaan, want dit is gewoon een meer dan behoorlijk album. Het ligt ook wel deels aan de gastartiesten; Jeru the Damaja doet het bijvoorbeeld erg goed terwijl ik de Italiaanse bijdrages maar niks vind. En zo is het qua gastartiesten wat wisselend qua niveau. Fabio Musta zelf kan goed produceren, hij gaat wat terug naar de jaren '90 en dit klinkt gewoon erg lekker.

avatar van wouter-d
Meeste nummers vindt ik vrij matig, maar staan wel een aantal zeer positieve uitzonderingen op zoals idd Open up their Eyes, maar zeker ook Real Rap Music.

Beats zijn wel behoorlijk in orde. Ben sowieso vaak erg beat-gericht en luister daarom dit album nog wel eens.