Animal Collective - Animal Crack Box (2009)

Folk / Avant-Garde

18. Mouth Wooed Her
  19. Covered in Frogs
  20. We Tigers
avatar van Facedown
Dit is een verzameling van een 4tal live-optredens van Animal Collective tussen 2000 en 2003.

Er werden 1000 exemplaren gedrukt (enkel vinyl), en in een tweetal uren waren ze volledig uitverkocht voor zo'n 90$ per stuk. Animal Collective kan blijkbaar rekenen op een stevige fanbasis.

Hebben ze net een beetje een doorbraak met MPP, komen ze met deze box. Geen refreintjes, veel improvisatie, chaos, noise, akoestisch gepriegel.

Hier zal 3 kwart van de nieuw verworven fanbase niet op zitten wachten. Ikzelf vind het erg fijn

Wat een *** gemiddelde.

Nihilisme