Jerry Fish & The Mudbug Club - The Beautiful Untrue (2009)

Folk
Label: The Mudbug Club

1. The Hole in the Boat (3:55)
  2. Back to Before (3:37)
  3. Hell Or Heaven Sent (3:52)
  4. Rogue Melody (3:26)
  5. It Takes Balls to Be a Butterfly (2:51)
  6. Dig 'A Dog & Bone Story' (3:14)
  7. Summer of Love (2:42)
  8. Life Is Sweet (3:55)
  9. Baby You Are in Or You're Out (3:19)
  10. Where the Sun Don't Shine (2:37)
  11. The Beautiful Untrue (3:18)
avatar van thebestfreaks
Een grote stap vooruit tov de eerste Jerry Fish-cd (alweer een dikke 6 jaar geleden). De heren, en inmiddels dames, zijn in hun 'crooner'-rol gegroeid. De composities zijn sterker en ze worden met flair gebracht. Fijn fijn fijn. En Whelan blijft een geweldige zanger !

Ik vond de vorige al niet verkeerd. Ga hier gelijk naar op zoek.
Altijd leuk An Emotional Fish.

avatar van muziekobsessie
verdomd bestfreaks op hun my space ben ik na 2 nummers al verkocht. Precies mijn straatje met tom waits gitaar, waar ik zo van hou. Alleen kan ik m nergens nog pindakazen

avatar van muziekobsessie
erg toffe plaat en wat een zanger: soort Tom waits-Mark lanegan rasp. verder een beetje texmex-achtige blazers(Calexico/Los Lobos)snufje Amelie en je hebt voor mij de ideale cocktail!!

avatar van janneman
Back to before kan ik blijven beluisteren. Wat een genot al dat rustige geweld wat zo uit lang vervlogen tijden lijkt te komen.