Steve Wynn - Here Come the Miracles (2001)

Label: Innerstate

1. Here Comes the Miracles (2:39)
  2. Shades of Blue (4:17)
  3. Sustain (4:54)
  4. Blackout (3:41)
  5. Butterscotch (4:04)
  6. Southern California Line (4:28)
  7. Morningside Heights (2:45)
  8. Let's Leave It Like That (3:08)
  9. Crawling Misantropic Blues (2:17)
  10. Drought (3:24)
  11. Death Valley Rain (5:16)
  12. Strange New World (3:33)
  13. Sunset to the Sea (3:25)
  14. Good and Bad (8:11)
  15. Topanga Canyon Freaks (5:31)
  16. Watch Your Step (3:53)
  17. Charity (5:45)
  18. Smash Myself to Bits (5:02)
  19. There Will Come a Day (5:46)
avatar van Zachary Glass
Zo af en toe mag ik me schamen. Zo ook vanavond, ik heb al die tijd Steve Wynn straal genegeerd.

Steve Wynn - de man van de bijna vergeten (en da's spijtig) excellente gitaargroep The Dream Syndicate en tevens lid van de groep Gutterball.

Ja - Steve Wynn, de man speelt nog van die grofkorrelige gitaarriffs en vertelt van die prachtige verhalen in een popliedje. Je zou bijna kunnen stellen dat het literatuur is, en dat is het dan ook voor mij

Hier hebben we dus te maken met een dubbelaar van de heer Wynn - en, jawel - het is een uitstekende cd

Dit weekend eens opnieuw beluisteren (dat wordt genieten, jongens! ) en vervolgens een deftig bericht typen

beaster1256
steve wynn maakte bij the dream syndicate goeie muziek en ook solo was hij in orde, maar deze plaat vind ik minder

avatar van Bongo Fury
Topper uit het inmiddels zeer rijke oeuvre van Steve Wynn. Voor mij was deze plaat de hernieuwde kennismaking met zijn werk, want ik had nooit de link gelegd tussen Dream Syndicate en Wynn. Heb destijds de bijbehorende tour gezien in Para Breda.