Hadise - Fast Life (2009)

België
Label: EMI

1. Düm Tek Tek (3:02)
  2. Fast Life (3:01)
  3. Supernatural Love (3:41)
  4. Long Distance Relationships (3:12)
  5. Hero (3:35)
  6. Married Man (3:04)
  7. On Top (3:39)
  8. Obsession (4:04)
  9. Double Life (3:21)
  10. First Steps (2:55)
  11. I'll Try Not to Cry (3:02)
  12. Düm Tek Tek [Suat Atesdagli & Yalcin Asan Project Club Mix] (4:03)
avatar van Blackout
Blind durf ik direct 5 sterren te geven aan dit album. Natuurlijk heb ik er wel eerst naar geluisterd, en ik moet zeggen dat het een geweldig album is. De voorloper "Düm Tek Tek" laat je alvast een voorsmaakje geven van wat je kan vinden op het album. Een meer dancebare sound en veel volwassener klinkt het allemaal. Toppers: Married Man waar ze in uithaalt, kippenvel moment! Ze zijn allemaal even goed, behalve 'First Steps'. Die vindt ik meer een opvuller. Voor de rest is dit een echte aanrader! Gaan halen die handel.

avatar van Blackout
First Steps 3/5
I'll Try Not To Cry 5/5
Düm Tek Tek (Club Mix) 4/5

avatar van ewoutje17
I'll Try Not To Cry is voor mij het hoogtepunt van het album en ironisch gezien ook de afsluiter van het album (ik tel een remix niet mee als een officeel vol nummer)

Supernatural Love is dan mijn volgende favoriete track, lekker tempo en beats, en hadise's stem maakt het maar beter ^^

Fast Life is dan mijn 3de favo track, het nummer moet wel wat groeien aan je daarvoor

Düm Tek Tek , goh ja het klinkt best goed, een dansnummer met turkese routs. het bekende €urosong liedje ook wel ^^

de rest is best goed om te horen, maar verveelt mij toch snel, dat kan tuurlijk wel beter worden door het nog wat vaker naar te luisteren maar versa ook

avatar van kobe bryant fan
0,5
Buiten fast life en dum tek tek is ze maar matig in gevoel voor muziek en dit ook nog omzetten naar mooie muziek.2.0*