Bad Religion - No Control (1989)

Punk
Label: Epitaph

1. Change of Ideas (0:56)
  2. Big Bang (1:42)
  3. No Control (1:46)
  4. Sometimes I Feel Like (1:34)
  5. Automatic Man (1:40)
  6. I Want to Conquer the World (2:19)
  7. Sanity (2:44)
  8. Henchman (1:07)
  9. It Must Look Pretty Appealing (1:07)
  10. You (2:05)
  11. Progress (2:14)
  12. I Want Something More (0:47)
  13. Anxiety (2:08)
  14. Billy (1:54)
  15. The World Won't Stop (1:57)
eazyfan
sorry mensen maar Bad_Religion moet ook geen slegte punten geven op All Eyez On Me

slaemperayreon
Album niet geluisterd, dus?

Lekkere knalplaat van band die soms ook iets te popi klinkt, op deze plaat is het echter gewoon het betere ouderwetse werk. alle pakkende nummers en heerlijke drive. 4.5*

Op de eerste zin na helemaal eens met solida

dimwit
Punk rock die lekker in de oren klinkt

solida schreef:
die soms ook iets te popi klinkt

Popi, power zul je bedoelen! Greg Griffin for president.. ach ja change of ideas..
Deze band is gewoonweg de beste!! En er is maar 1 american jesus Griffin zelf, 31 mei landgraaf pinkpop ben er bij en het bloed zal sneller stromen in die aderen...

De predikanten van de evolutie.

Greg Graffin is de slimste tekstschrijver uit de muziekgeschiedenis. Muzikaal niet zo creatief, maar als je 1000 pagina's aan wetenschappelijke publicaties op muziek wil zetten moet je wel een beetje de vaart erin houden!

Alsof ze in hun eentje 2000 jaar muzikale godsverheelijking aan het rechtzetten zijn!

Ik sta achter deze bijzondere band hoor. Steengoed.

Korte cd, maar knallen vanaf de eerste seconde knallen. Een muur van geluid en geweldige melodieeen.

avatar van Ketter
Beste plaat van Bad Religion, constant hoog niveau van nummers, heerlijke plaat!

avatar van royals
Ik vindt deze na Stranger Than Fiction hun beste album. Melodieus en maar een beetje te snel

avatar van vinejo
Te snel? gewoon op repeat zetten !

avatar van royals
vinejo schreef:
Te snel? gewoon op repeat zetten !

Haha ja. Daar heb je gelijk in. Heb ik ook bij Weezer platen. En over het algemeen bij de meeste punk albums. Altijd meerdere keren achter elkaar draaien.

Samen met Suffer hun beste werk.

avatar van LinkinPark90
15 nummers op 26 minuten? Snelle punkrock dus.

Mijn favoriet Bad Religion album alsook één van mijn favoriete punk/punkrock albums.

Heerlijk tijdens het sporten deze snelle nummers op de achtergrond (of op mp 3) af te spelen.

Hoewel het 15 korte nummers zijn gebeurt er veel in hun muziek. Lekkere riffs, goede teksten en prima zang.