Mama's Jasje - Morgen Zal het Anders Zijn (2009)

Alternatieve titel: 20 Jaar Mama's Jasje

Belgiƫ
Label: Mostiko

1. Paradijs op Aarde 2009 (3:24)
  2. Morgen Zal het Anders Zijn 2009 (3:06)
  3. Regenboog 2009 (4:08)
  4. Ik Beken (3:24)
  5. Teken van Leven 2009 (3:43)
  6. Alleen Liefde (3:22)
  7. Doe het Licht Maar Uit 2009 (3:45)
  8. Zo Ver Weg 2009 (3:28)
  9. Land van 1000 Dromen 2009 (4:56)
  10. Zonder Verhaal 2009 (3:42)
  11. God in Frankrijk 2009 (3:31)
  12. Tot aan de Maan en Terug (3:37)
Deze cd wekt de indruk een compilatie te zijn, maar men heeft er helaas voor geopteerd de nummers opnieuw op te nemen: de inkleding klinkt wat minder sober, het tempo ligt wat hoger en her en der hoor je flarden elektronica. De ingrepen zijn gelukkig relatief beperkt en dus is het toch nog altijd genieten van klassenummers als (1), (2) en (7). Nergens worden de originelen overtroffen, m.i., maar dat kan natuurlijk aan gewenning liggen. Er staan ook twee nieuwe nummers op: het matige (4) maakt geen brokken, maar (12) is ouderwets sterk. Uit de "hommages"-periode hebben ze godlof maar één nummer geselecteerd.