Tiye Phoenix - Half Woman Half Amazin' (2009)

Label: Babygrande

1. TIYEtanium (2:05)
  2. The Award (3:30)
  3. Stop Right There (2:42)
  4. Just Go! (3:58)

met Dynas

5. Master Plan (4:32)
  6. The Bored Room (Skit) (2:56)
  7. Half Woman Half Amazin' (4:04)
  8. Bless Me (4:36)
  9. Revolving Door (5:38)
  10. Killin' Everybody (3:06)
  11. Go Even Harder (3:02)

met Chip Fu

12. Shinin' Star (4:58)
  13. Too Late for Us (5:11)

met Phonte

Rene1979
Weer een vrouwelijk MC die ik erg waardeer.

Top 5

1. Jean Grae
2. Apani B.
3. Invincible
4. Tiye Phoenix
5. Eve

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Sorry Rene maar ik vind dit een weinig bijzondere vrouwelijke mc. Ook zei klinkt als bijna elke andere schoonheid in de scene; geforceerd en zeer eentonig. Tiye heeft wel het voordeel dat ze op alleraardigste producties mag rappen en dit zorgt er dan ook voor dat ik naar een kleine voldoende neig. Maar nee, toch geef ik maar 2,5* zeker omdat ik denk dat ik dit niet veel vaker ga beluisteren.

avatar van MJ_DA_MAN
Opzich gewoon een prima plaat met prima beats (mag ook wel met namen als Da Beatminerz, DJ Spinna, Apathy, DJ Jazzy Jeff en DJ Scratch) en Tiye Phoenix is ook wel een leuke MC, maar ze boeit helaas erg kort. Eerste 3 à 4 nummers is het nog wel te pruimen, maar daarna boeit ze me gewoon niet meer over de gehele plaat. Daarom ''maar'' 3* van mij.

Rene1979
Ik heb na een aantal keren luisteren mijn mening ook iets bijgesteld...