Mr. SOS - How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (2009)

Label: QN5

1. Apocalyptic Doomsday (4:46)
  2. 2013 (3:46)
  3. Work (3:15)

met Zero Basement

4. Bionic (4:26)
  5. Dr. Strangelove (5:03)
  6. Save You (3:57)
  7. The Balance (3:46)
  8. I Can't Sleep (4:43)
  9. What's MK Ultra? (4:07)
  10. The Young & the Innocent (3:49)

met Cashmere the PRO

11. Exposé (4:05)
  12. Time Capsule (4:52)

met Steph

13. Welcome to the Future [Chew Fu's Bionic Rmx] * (4:14)
avatar van Osiris Apis
De nummers Work t/m Save You zijn echt nare nummers.
De rest van het album bestaan gelukkig uit betere en rustigere producties (m.u.v. de remix).

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Inderdaad Osiris, wat een vreselijke nummers zijn dat. Dat had ik hem kunnen vergeven als de andere tracks van een erg hoog niveau waren maar ook dat is helaas niet het geval. Voor een voormalig CunninLynguists rapper valt hij gewoon erg tegen en kan hij totaal niet uit de voeten met de te slechte producties.

bevalt me

avatar van -marco-
Mmmmm, slechts 2 stemmen. Ik heb de gok gewaagd en toch besteld.

Qn5 valt bijna nooit tegen toch?? Ik ben iig benieuwd

avatar van -marco-
Ben hem al even aan het luisteren, maar dit is echt niet zo slecht als hier word geschetst.

Nee ook niet heel hoogstaand, maar The Balance, I Can't Sleep en What's MK Ultra zijn wel erg lekker imo.

avatar van He$$el_01
Apocalyptic Doomsday