Gulaggh - Vorkuta (2009)

Avant-Garde
Label: New Era

1. Vorkuta (45:10)
lambf
Kom op mensen, gezellig plaatje, warme melodieën, een echte aanrader!

bennerd
Juist, dat plaatje van die gezellige bende, erg goed voor bij de thee?

Soledad
Lachwekkend dit

bennerd
En waarom dan wel, als ik vragen mag?

avatar van Yann
Geen flauw idee van wat dit was, werd ik nieuwsgierig door de eerste drie comments en de stem van vier sterren. Inmiddels geluisterd (niet de volle 45 minuten overigens, maar ik heb geloof ik wel een aardige impressie) op Youtube en nu zou ik heel graag willen dat de stemmer zijn vier sterren eens uit kwam leggen. Ik ben benieuwd naar hoe iemand hier naar kan luisteren en er kennelijk ook plezier van kan hebben. Ik houd over het algemeen best van een goeie bak experimentele muziek, maar dit is toch gewoon ronduit akelig? Mijn hemel...

Edit: als dit al muziek mag heten. Zelfs Avant-Garde lijkt me teveel eer.

Soledad
bennerd schreef:
En waarom dan wel, als ik vragen mag?

Voor mij dan bedoel ik. Ik kan er erg om lachen: 30 minuten mensen uit een gekkenhuis laten schreeuwen. Die gemaakte obsessie voor pijn en destructie... Doet me denken aan het gothicgroepje uit South Park. Ik besef zelf ook wel dat ik geen grote mond mag geven met mijn rare avant-garde voorkeuren