The Prodigy - Charly (1991)

Dance
Label: XL

1. Charly [Original Mix] (3:59)
  2. Pandemonium (4:27)
  3. Your Love (6:02)
  4. Charly [Alley Cat Mix] (5:24)
avatar van FunkStarr
Als ik mij niet vergis de eerste single, en het enige mindere nummer is Charly (Original Mix).
Goede single dus, met uitschieter Pandemonium, die op geen enkele andere Prodigy release te vinden is.

avatar van RogerV
Topklassieker van The Prodigy. Een single met een ouderwets ravegevoel. Het is creatief en trekt zich weinig van conventies aan. Jammer dat de original mix niet op het album staat want die vind ik beter dan de (ook niet slechte) Alley cat remix.

En dan zijn er nog pandemonium en yout love. Vooral die laatste is een prachttrack met die melodieuze pianobreak.