Bloodhound Gang - Hooray for Boobies (1999)

Label: Interscope

1. I Hope You Die (3:39)
  2. The Inevitable Return of the Great White Dope (4:02)
  3. Mama's Boy (0:34)
  4. Three Point One Four (3:55)
  5. Mope (4:36)
  6. Yummy Down on This (3:48)
  7. The Ballad of Chasey Lain (2:21)
  8. R.S.V.P. (0:15)
  9. Magna Cum Nada (4:00)
  10. The Bad Touch (4:20)
  11. That Cough Came with a Prize (0:14)
  12. Take the Long Way Home * (3:07)
  13. Hell Yeah (5:02)
  14. Right Turn Clyde * (5:24)
  15. This Is Stupid (0:10)
  16. A Lap Dance Is So Much Better When the Stripper Is Crying (5:37)
  17. The Ten Coolest Things About New Jersey (0:10)
  18. Along Comes Mary (3:25)
  19. Hooray for Boobies (3:37)
avatar van Arrie
Na even googlen schijnt het uit de film The Incredible Hulk te komen.

avatar van Flipman
Ja maar die film is van veel later dan deze plaat, dat kan toch niet?

Overigens, dit album is één brok pure nostalgie en ik heb 'm nu eindelijk op vinyl! De tracks gaan niet echt in elkaar over, waar dat op de CD wel zo zou zijn, maar die had ik sowieso niet legaal en liet het op een gegeven moment afweten dus die heb ik al niet eens meer.

Maar wanneer je denkt: Puur en alleen voor de leuk, kom je toch bedrogen uit. Dit is er eentje die ik vaak zal blijven draaien; geniale -doch platte- teksten, heerlijke melodieën, deze schijven hebben alles! En het doet me terugverlangen naar de nineties. Wat mis ik die... Wat had ik die graag bewuster willen meemaken!

En toch, hè? Dan zit je je af te vragen of je een dergelijke stem wel kunt rechtvaardigen. 'Betere' albums krijgen minder van mij, raar hè?

Kan me niks schelen. Het gaat er ook om wat een plaat met je doet en ik word er vrolijk en twee keer zo jong van!

avatar van MB23
Flipman! Zo is het.

avatar van Flipman
Thanks !

avatar van MB23
Ik blijf de tekst van I Hope You Die zo geniaal grappig vinden!

De geniale absurde teksten van Bloodhound Gang hebben me toch verleid om dit hele album een kans te geven, maar het is jammer genoeg geen succes geworden.

Te veel nummers gaan op den duur irriteren en ook de humor kan het dan niet meer redden. Op een aantal goede nummers na heeft dit mij niet veel te bieden.

avatar van Funky Bookie
De Beer Coaster vind ik een briljante plaat.
Deze is wat eentoniger en iets minder grappig. Jimmy Pop blijft stiekum best een goede rapper, de humor van de mannen is heerlijk. The Ten Coolest Things About New Jersey vind ik schitterend bedacht.
Muzikaal interessant vind ik vooral Mope en The Bad Touch.