Flinke Namen - Superstuntwerk (2009)

Label: Top Notch

1. Bouw Em Op (2:53)
  2. Next Level Shit (3:32)
  3. Als Zij Langsloopt (3:39)
  4. Wat Heb Je Geleerd? (3:53)
  5. Hakemdoordemidde (3:21)
  6. Voor Jullie (3:08)
  7. Weekend (3:40)
  8. Krazy (3:14)
  9. Hoeren (3:50)
  10. Wolken (3:48)
  11. Door Dik & Dun (3:50)
  12. Close (3:52)
  13. Fan van Ze (4:27)
  14. Kijk Ze Gaan (4:17)
  15. Flexican Beat (3:37)
  16. Goed (4:45)
avatar van MAS
MAS
Wolken vind ik dan weer een van (weinige) hoogtepunten op dit album. De FunX remix daarvan is ook vet.

avatar van Arrie
Hij werd dan ook vaak op FunX gedraaid, maar ik wist niet dat die radiozender ook remixes maakt? Die radiozender stond vaak op tijdens mijn rijlessen, vandaar.

avatar van MAS
MAS
Ja die is gemaakt in opdracht van Funx met een of andere beroemde violist erbij. Hij is hier te beluisteren/downloaden. Er zijn ook remixen met Lange Frans en Kempi maar die zijn niet de moeite waard.

avatar van Arrie
Grappig, die violist is van het Matangi Quartet en die heb ik zelfs nog live gezien. Ik ga die remix zo eens checken dan.

avatar van Manchild
Leuk album. Beats knallen soms de pan uit. Rappers zijn allemaal average, maar kunnen wel een song maken. Wat weer voor luister plezier zorgt.

avatar van party
Vette album. De beats van Flexican zijn zoals altijd weer goed. Vindt hem ook een van de betere producers van Nederland. Verder zijn de teksten heel erg grappig en vet gemaakt. De enigste tracks die niet zo goed zijn op het album zijn de wat serieuze nummers. Verder leuk gedaan een 4.0

avatar van pureshores
Dit album draait lekker weg. Het voelt allemaal heel naturel aan en de beats zitten heel goed in elkaar.

Ik kende alleen Als zij langs loopt en wat losse werkjes van Sef maar de dynamiek van de 4 samen is erg vermakelijk en ze vullen elkaar prima aan, hier heb je ook niet het idee dat er "rapstemmen" worden opgezet, wat ik wel heb met de poptroep waar we momenteel mee geconfronteerd worden.
Beetje kwestie van de tijd te vooruit dit album.