Mr Hudson - Straight No Chaser (2009)

Label: GOOD

1. Supernova (3:13)

met Kanye West

2. White Lies (3:10)
  3. Knew We Were Trouble (3:15)
  4. Straight No Chaser (3:29)
  5. Learning to Live (4:18)
  6. Instant Messenger (3:43)
  7. There Will Be Tears (3:47)
  8. Stiff Upper Lip (2:52)
  9. Central Park (2:52)

met Kanye West

10. Anyone but Him (3:10)

met Kid Cudi

11. Everything Is Broken (2:43)
  12. Lift Your Head (3:08)
  13. Time (3:57)

met Lupe Fiasco

avatar van Yamato
Supernova is een lekker nummertje, heb er alleen een radiorip van gehoord maar klonk erg amusant. Ben benieuwd of dit album zijn vorige werk met 'The Library' gaat overtreffen.

wanneer komt deze uit?

chrismusic
richenel schreef:
wanneer komt deze uit?

3 augustus staat er bij de release datum.

hoe verwijder ik mijn stem?

chrismusic
schaap schreef:
hoe verwijder ik mijn stem?

Waar je je stem hebt uitgebracht.

avatar van Kill_illuminati
Leuk! Een album van Mr Hudson

avatar van paulvw
ik heb tot nu toe 3 nummers van het album gehoord en ik kan echt niet wachten tot hij uitkomt

avatar van Silky & Smooth
Ben best wel benieuwd naar dit album. Wat ik tot nu van hem gehoord heb bevalt mij wel. En de gastartiesten zijn sowieso top!

avatar van DennisGTI
paulvw schreef:

Ik zag dat het album onderweg was en wist gewoon dat jij hier een bericht zou achterlaten .

Ik kijk er ook naar uit, lijkt mij een prima album!

avatar van Silky & Smooth
Hmmm na de eerste luisterbeurt niet wat ik er van verwacht had... Supernova en White Lies zijn zeker heel chill. En de rest is nog niet echt overtuigend. Ga hem eerst nog eens beluisteren.
Heb hem trouwens met Central Park en zonder Lupe Fiasco ( )?

avatar van o0.
o0.
heel fijn album

Relax
Grappig hoe Kanye West express Chance op de Engelse manier zingt.

Ken deze beste man van 808's and Heartbreak. Vond wat later een sampler van dit album. En daar stonden Supernova, White Lies, Stiff Upper Lip, Anyone But Him, Everything Is Broken en Time (prachtig!). En dat waren allemaal positieve verrassingen. Gelijk ook de beste tracks van het hele album. De rest is allemaal wat minder, op Knew We Were Trouble na.

avatar van o0.
o0.
het album sinds een week in huis en sindsdien niet uit mijn cd speler geweest. super! alleen de nummer met kanye (waar ik normaal gesproken toch wel erg gek op ben) vind ik minder

Relax
Leuk, maar niet erg voor herhaling vatbaar.

avatar van Silky & Smooth
Ik kom echt terug op mijn reactie eerder over dit album. Draai hem nu best wel vaak en ik vind zijn stijl van muziek maken echt heerlijk om naar te luisteren.
Het outro van Supernova is echt zo vet! ...you've got it wrong if you say our love is gone... op dikke drums en dan ook nog het refrein er doorheen zingen. Verder vind ik alle nummers gewoon erg leuk om te horen. Het is gelukkig ook redelijk gevarieerd. Op mijn versie staat Central Park en dat is ook een erg mooie track!