Lisa Mitchell - Wonder (2009)

Australiƫ
Folk
Label: Sony

1. Oh What a Beautiful Morning (0:45)
  2. Neopolitan Dreams (3:12)
  3. So Jealous (3:44)
  4. Coin Laundry (3:08)
  5. Clean White Love (3:43)
  6. Pirouette (4:00)
  17. Oh Nostalgia [Demo] *
  18. Sun Sun Sun [Acoustic Demo] *
  19. Oh Hark [Acoustic Demo] *
Lacrymosa
Ben hier heel erg benieuwd naar! Neopolitan dreams en Stevie al gehoord en ze zijn allebei super. Dit meisje heeft een erg mooie en frisse stem! Het is hier wel niet erg populair. Enkel in het Verenigd Koninkrijk.

Lacrymosa
Heb het album net besteld, aangezien het nergens online te vinden was!

Van wat ik al gehoord heb wordt dit een van mijn favoriete albums ooit. Misschien wel mijn nieuwe nummer 1. Zo'n heerlijke stem!

Kan absoluut niet meer wachten tot dit in mijn brievenbus komt!!

avatar van otherfool
Werd net gewezen op Neopolitan Dreams... adembenemend mooi zeg...

Maareh wat een lelijke hoes?

otherfool schreef:
Werd net gewezen op Neopolitan Dreams... adembenemend mooi zeg...

Maareh wat een lelijke hoes?

Ik vind de hoes wel meevallen. Heb al veel erger geweten.

Als je Neopolitan Dreams mooi vind, zal je zeker Oh Hark geweldig vinden.

Lacrymosa
Heb hem net voor de eerste keer beluisterd en het is echt geweldig! Ik weet gewoon niet welke tracks ik moet aanduiden als favoriet. Ze zijn allemaal super.

avatar van otherfool
Lacrymosa schreef:
Als je Neopolitan Dreams mooi vind, zal je zeker Oh Hark geweldig vinden.

Zeker, zeker, al vind ik het verstilde Love Letters het mooist. Erg breekbaar, zo heb ik dit soort zangeressen het liefst

Verder staan er een smak erg leuke, lieve liedjes op die mij zeker kunnen bekoren. Prima debuut wmb, luister er met plezier naar.

avatar van Booyo
Misschien niet voor alle liefhebbers van dit album, maar er is een heerlijke techno versie van Neopolitan Dreams.. YouTube - Lisa Mitchell - Neopolitan Dreams (Lanny May´s Neo Neo Mix)

avatar van Kuk
Kuk
Enkele erg aangename liedjes zoals Red Whine Lips (Feist is niet ver weg) en het schattige Love Letter. Daarnaast behoudt ze haar charme vooral door haar onbekendheid want op het moment dat dit Sky Radio zou bereiken, gaat waarschijnlijk eentonig ongein als Neopolitan Dreams snel vervelen. Niettemin een verdienstelijk debuut van de nummer 7 van de Australische Idol.