Zucchero - Live in Italy (2008)

Italiƫ

15. Indaco Dagli Occhi del Cielo
  16. Nel Cosi' Blu
  17. Diavolo in Me
avatar van Soul Dreamer
De versie die ik heb is de 2DVD + 2CD versie, en daar staat nogal wat meer op dan hier aangegeven...
Deze versie heeft
CD1: Dune Mosse - Occhi - Quanti Anni Ho - Bacco Perbacco - Un Kilo - Cuba Libre - L'Amore e' Nell' Aria - Il Volo - Diamante - Cosi' Celeste - Baila (Sexy Thing) - Overdose (D'Amore) - Il Mare Impetuoso Al Tramonto - It's Allright (La Promessa) - Indaco Dagli Occhi del Cielo - Nel Cosi' Blu - E Delicato
CD2: L'Urlo - Con Le Mani - Solo Una Sana E Consapevole Libidine... - Diavolo in Me - You are so Beautiful - Tutti I Colori della mia Vita - Rispetto - Pippo - Wonderful Life - Hey Man - Menta E Rosmarino - Hi-De-Ho - Miserere - X Colpa di Chi? - Sympathy - Una Carezza - Oro e Blues

Verder twee DVD's live in Verona en San Siro (Milaan) met ongeveer dezelfde setlist. Beste DVD's (/CD's live) die ik van Zucchero heb, zeer aan te raden.

avatar van Rinus
Geweldig live album. Zeer goede uit eigen van zijn eigen nummers, maar ook zijn versie van Procol Harum's A salty dog is geweldig.