Ska-P - Lágrimas Y Gozos (2008)

Spanje

11. Decadencia
  12. Qué Puedo Decir
  13. Wild Spain
avatar van Mr. B
Oh wat lekker dit en dan ook nog in het spaans, dat verhoogt de feestvreugde ook nog eens met een aantal decibel.

avatar van platedraaier
Ik ben blij dat ze weer bij elkaar zijn.
De cd is gewoon wat Ska-p is. Lekkere snelle ska met goeie teksten en veel ruimte voor de blazers.Niets nieuws onder de zon, maar oh zo lekker. Hier word ik gewoon vrolijk van.

avatar van Mr. B
Ben ook benieuwd hoe het side-project is.

mijn favoriete albums zijn : que corra la voz & planeta eskoria
heb ze dan ook in mijn bezit

avatar van Reindert
Mr. B schreef:
Ben ook benieuwd hoe het side-project is.

Ska-P is toch wel beter dan The Locos. 2de album van hen heb ik wel nog niet beluisterd. Live zijn ze ook een geweldig feest en spelen ze ook enkele nummers van Ska-P.

Dit album is overigens weer leuk. Vrolijke Ska-Punk.

avatar van GraveyardJunkie
Geweldig leuke cd, alleen Crimen Sollicitationis mag eraf van mij...

avatar van Mr. B
Das juist een van m'n favorieten!

avatar van GraveyardJunkie
ik vind dat einde echt verschrikkelijk. Live slaat dan ook de hele zaal dood. Jammer dat ze dat nummer iedere keer weer spelen. Maar ja, smaken verschillen gelukkig.

avatar van dynamo d
Crimen Sollicitationis vind ik juist geweldige. Spaanse ska met vleugje Rammstein. Mooi gecombineerd.