Photek - Form & Function (1998)

Electronic
Label: Science

1. The Seven Samurai [Photek Remix] (6:59)
  2. The Lightening [Digital Remix] (5:50)
  3. Rings Around Saturn [Peshay & Decoder Remix] (8:03)
  4. The Margin '98 [Doc Scott Remix] (6:55)
  5. Resolution [Photek Remix] (6:40)
  6. UFO [J Majik Remix] (6:14)
  7. Knitevision (6:40)
  8. Santiago (6:09)
  9. The Seven Samurai (6:52)
  10. Rings Around Saturn (7:24)
  11. The Water Margin (5:30)
  12. UFO (6:14)
avatar van T.O.
Alleen al voor de geweldige nummers UFO en Rings Around Saturn de vier sterren waard.

avatar van cichlisuite
idd, dit is voor mij ''het" dnb album, hele album straalt een donkere sfeer uit en dat bevalt mij uitstekend.

avatar van Sir Odolf III
Zo doet het je weinig, en zo vind je het helemaal geweldig. Dit laatste heb ik nu bij Photek. Want wat een heerlijk strakke muziek is dit toch! Echt tè vet voor woorden. En dan vooral The Water Margin en Rings Around Saturn met die tè relaxte 'regenwoudsample'.

En dan te bedenken dat ik dit spul (Modus Operandi bijv.) eerst maar saai vond...

Kan iemand me misschien meer van zulke drum 'n' bass aanraden?

avatar van T.O.
Check deze van Source Direct...

avatar van cichlisuite
... en deze van Plug.