Few Nolder - New Folder (2009)

Litouwen

7. Malyska
  8. Skriek
  9. Brenn
avatar van Goodfella
Planet Mu doet even iets anders dan dubstep, idm of breakcore en het is meteen steengoed!

tuktak
chika is erg lekker! goede plaat, mooie eigen sound.

avatar van pimpamhenk
Heel cool album. 'No Mo' en 'Brenn' kende ik natuurlijk al (van de eerdere EP op Planet Mu), en ik was daarom benieuwd of de andere tracks op dit album ook konden tippen aan dit niveau. Ik was blij verrast dat het niveau op momenten daadwerkelijk gehaald werd! Vooral El Snig is echt een heel fijne track. Na het toffe 'Chika' kakt het album een beetje in, maar gelukkig is daar het geweldige 'Brenn' om het nog even in stijl af te sluiten. Dikke 4*

relaxed cdtje.. zonnebril op, de lange vakantiereis tegemoet B-)

avatar van kinjutsu
tuktak schreef:
chika is erg lekker! goede plaat, mooie eigen sound.

Sommige sounds in die track doen me wel een beetje aan SCSI-9 denken anders.

avatar van kinjutsu
Met name de bekende tracks en Top en Chika zijn erg goed.