Bad Religion - The New America (2000)

Punk
Label: Atlantic

1. You've Got a Chance (3:40)
  2. It's a Long Way to the Promised Land (2:28)
  3. A World Without Melody (2:32)
  4. New America (3:24)
  5. 1000 Memories (3:00)
  6. A Streetkid Named Desire (3:17)
  7. Whisper in Time (2:32)
  8. Believe It (3:41)
  9. I Love My Computer (3:05)
  10. The Hopeless Housewife (2:59)
  11. There Will Be a Way (2:52)
  12. Let It Burn (2:44)
  13. Don't Sell Me Short (3:57)
  14. The Fast Life * (2:03)
  15. Queen of the 21st Century * (4:18)
avatar van Kos
Kos
Het lijkt me beter meer hoofdletters te gebruiken. Dus niet alleen aan het begin van de titel, maar ook bij de zelfst. nmw.

avatar van Jordy
Klopt, deze had niet goedgekeurd mogen worden

Toffe punkplaat! Veel afwisseling in de riffs en de stem van de zanger heeft wel iets, ook al kan die niet voortdurend boeien. The New America - het lied - zong ik na één luisterbeurt al volledig mee . 4*

Ik wil niet veel zeggen maar de stem van de zanger verveeld nooit!!!
en dit is gewoon een cd die minimaal een 9.5 verdient of in dit geval een 4.5. Dit is muziek in zijn puurste vorm

een goed album maar straalt niet de pure geniaalheid van bijv. Punk Rock Songs (het album, niet het nummer) uit.

Wel een 3,5, omdat sommige nummers toch écht rocken

Ik ken dit album niet. Was na Genereator een beetje afgehaakt. Maar de album-cover is in ieder geval briljant!

Supergoed album. Ik vind het de beste van Bad Religion. alhoewel de meeste fans dat niet vinden. Het album is gewoon heel positief. Het is de anti-new maps of hell. Greg Graffin's stem is op zn allerbest op dit album. Het enige nummer dat een beetje tegenvalt is "believe it" , geschreven door Brett Gurewitz, die wat mij betreft wel mocht wegblijven.

sxesven
Supergoed is wat mij betreft wat teveel eer, maar ik vond en vind dit nog altijd een ontzettend genietbare Bad Religion plaat. Het sierde ze wel, dat minder punky geluid, hoewel het wat ruigere The Process of Belief me hierna dan ook weer niet tegenstond (daarna was de koek wat mij betreft echter wel een beetje op). Geniaal kan ik het niet vinden, maar wat echt voor deze plaat spreekt is dat 'ie regelrecht uit het hart lijkt te komen, en dat is ook echt hoorbaar (hoorbaar plezier en zo meer). Believe It vind ik overigens verre van het zwakste nummer (lekker redelijk doorsnee oude stijl Bad Religion); I Love My Computer is daarentegen toch wel écht tenenkrommend. Verder echter dus gewoon heel erg leuk. Die 3,5* blijven nog wel even staan.