Raymzter - De Frontlinie (2009)

Alternatieve titel: Miksteep Vol. 1

12. Drama

met Borgoe

13. Ambachtslieden

met Robotix

14. Met een Knal! (Interlude)

met Kweek 5 R

17. Hart, Stijl & Karakter

met Opgezwolle

18. Gratis!

met Duvel

Leuk om de man weer eens te horen, maar echt goed/interessant is dit toch niet. Staan ook een hoop gastartiesten op waar ik helemaal niets mee kan.

En het is toch Miksteep en niet Mixtape? (Staat ook op de cover)

Relax
Slechtste mixtape oooooit, wat een belabberde beats en raps.

Raymzter die op dirty south rapt enzo.

Erg jammer, Raymzter was nog wel mijn favoriete rapper van Nederland.

avatar van Shelter
Ik lees THC en Appa...je kan diep zakken als veelbelovende rapper.

Wacht nog steeds op een echte regelrechte klassieker van Raymzter, want dat de man skills heeft lijkt me overduidelijk

avatar van pascal83
Beetje snel geoordeeld allemaal. Het valt wel mee met slechte beats. Er staan genoeg redelijke beats op, het is misschien iets commerciëler en Amerikaanser dan we gewend zijn van Raymzter. Daarnaast zijn Rbjan an en Appa geen super slechte rappers, al heb ik zelf ook weinig met THC en co. Helaas is het geheel wel ontzettend slecht afgemixt, dramatisch slecht.

avatar van Shelter
Over Appa kan ik nog enigszins mijn mening bijstellen, want ondanks dat hij vooral kutnummers gemaakt heeft zit er bij tijd en wijlen nog wel wat bij dat redelijk klinkt. Maar als rapper kwa flow, tkest delivery vind ik het niet hoogstaand en gemiddeld tot ondergemiddeld.

Rbjan vind ik echt een flutrapper, nog nooit wat van die kerel gehoord dat ik dacht hij kan wel iets. Ik vind hem een van de dieptepunten van Nederlandse hiphop.

avatar van Kill_illuminati
Zeker een oud Opgezwolle nummer?

die met opgezwolle is ernstig voor de rest vind ik dit zeer matig een 1*

Nummer met Typhoon is ook nog wel leuk, hij past best goed op die beat van Fly That Knot (toch?).

ik kom terug op mijn beslissing ik vind
regels met appa goed
die met typhoon gaat idd ook nog wel
featurings Met jiggy en opgezwolle kan ik ook waarderen

avatar van thomzi50
1,5
Klinkt inderdaad alsof het heel snel in elkaar is geflanst, jammer dit.

avatar van thomzi50
1,5
Hetzelfde geldt voor de releaseparty.

Alleen Typhoons aanwezigheid was een pluspunt te noemen.

SSS
Welkom terug Raymzter, goed om te horen dat dit jaar nog Rayvolutie uit schijnt te komen. Uit het Land is van Tony Yayo's Eastside Westside op Thoughts of a Predicate Felon. Drama ken ik ook ergens van, maar weet niet waarvan het ook alweer is. How We Do This is gewoon I'm a Hustler van Rick Ross, daar kom je niet snel overheen!

avatar van Timo710
Zeer teleurstellend, slechte comeback...

avatar van GrownMC
1,5
Ik vind het een slap aftreksel van wat Raymzter in zijn mars heeft, de gastartiesten zijn wel leuk, maar lijkt zeer slecht afgemixt en bijvoorbeeld een track als moordenaars lijkt veel te veel op een Immortal Technique track, Raymzter heeft hier duidelijk weinig aandacht aan besteed, dus zal zijn album vele beter uitvallen..

avatar van MAS
MAS
Jammer Raymzer kan veel beter dan dit. Staan wel een paar leuke dingen op zoals die met Opgezwolle enTy en Raymzter komt af en toe nog met dikke verses.

avatar van KILLERBEE99
Dit stelt niet veel voor, kijk wel uit naar het 3de album... Word denk wel beter dan dit...

GCITY050
Ik zou het wel eens grappig vinden als het nóg slechter wordt haha!