Sage Francis - Sick of Wasting... (2009)

Label: Strange Famous

12. Masturbate Your Brain
  13. SFR Pays Dues

met B. Dolan en Prolyphic

14. Pump
  15. Revenge of the Ogre (Interlude)

met Trinity

16. Who Farted? Part 1
avatar van Osiris Apis
Gratis mixtape te downloaden via het label van Sage Francis.

avatar van Rhythm & Poetry
Tsja wat zal ik er van zeggen: het is gratis. Nee dan doe ik de tape wat te kort want hoewel het niet super is kan het er wel mee door. Het zijn vaak de beats die Sage in de steek laten. En hoewel Sage niet in zijn beste vorm steekt rapt hij toch weer zeer verdienstelijk. Hier en daar staat er wel een lekkere track op, zoals Conspiracy to Riot en SFR Pays Dues.

avatar van hiphopmaster
Tja, Sage blijft gewoon top, maar helaas zijn zijn mixtapes nooit heel interessant. Hopelijk komt hij snel met nieuw werk, ik vind het wel weer tijd worden. Mijn favoriet is Conspiracy to Riot. Maar ook vind ik Sea Legs (muv de verse van die vreselijke irritante rapper Sleep), Flahback '96 en Jaw of Steel het vermelden waard. Absoluut niet de beste nummers ooit door Sage gemaakt, maar het kan ermee door. 3*