Rubber Johnny - Jamrolypoly (1997)

Electronic
Label: Warp

1. Drumrolypoly (5:43)
  2. Dickie's Magick Poppers (4:44)
  3. Pocket Drums (7:19)
  4. Trouser Snake (6:13)
avatar van BoordAppel
Commentaar van Gregory:
ik heb ooit gehoord dat dit een aphex twin-release is, maar het is anoniem uitgebracht (wel op warp, maar wie er precies achter zit is onduidelijk), dus niet zeker. ik heb daarom geen alternatieve artiest ingevuld.

AMG weet het ook niet, misschien iemand hier?

Volgens discogs.com is 't gewoon een aparte artiest, niet iets van richard james

Link

avatar van BoordAppel
Wel bizar dat hij verder dan niets meer heeft uitgebracht.

avatar van bas
bas
rubber johnny = JP Buckle

dus geen aphex...

matige EP, trouwens. 2,5*

Dan is het toch wel raar dat de laatste film van Chris Cunningham 'Rubber Johnny' heet. Met muziek van, inderdaad, Aphex Twin.

avatar van nuf
nuf
Joortje schreef:

met een wel erg idiote clip, ik ga het eens beluisteren, helaas kan de muziek van aphex twin erg uiteenlopen... ik hoorde ook ergens iets van squerepusher met een anoniem album..

soulseek geeft het ookal aan als aphex twin