Intuition & VerBS - Buzz (2009)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Hip No Ties (3:50)
  2. Touch the Moon (3:02)
  3. What You Make It (2:35)
  4. See Us (3:31)
  5. Really (2:59)
  6. Live Write (4:25)

met Dj MurjOne

avatar van Chrisseh
Toch wel weer een aardig plaatje. Intuition kan je kennen van 'Stories About Nothing', zijn zeer goede debuut. VerBS kende ik nergens van. Laatstgenoemde is wel ook lid van The Swim Team, waar ook Dumbfoundead bij hoort.

Dit plaatje is toch wel weer heel andere koek dan Intuition's vorige. Vooral een stuk minder 'serieus'. Het klinkt allemaal wat vrolijker, wat losser. Overal wel een aardig EPtje, maar niet extreem boeiend. Niets echt mis mee, maar ook geen uitschieter.

Maar als laatste voordeel... het is helemaal gratisjjj. (en, dus ook, helemaal legaal).

avatar van J.M.
Tof plaatje idd. Klinkt allemaal lekker waarbij ik de laatste twee nummers het beste vindt.
Ik neem aan dat er binnenkort een heel album verschijnt?

avatar van FlyLo
Heel raar dat ik deze daarnet niet kon vinden. Heb 'm zelf nog proberen toe te voegen (er kwam ook geen rijtje met 'ben je zeker dat dit album niet al op mume staat' etc.).