Jon Bon Jovi - Destination Anywhere (1997)

Label: PolyGram

1. Queen of New Orleans (4:30)
  2. Janie, Don't Take Your Love to Town (5:18)
  3. Midnight in Chelsea (4:58)
  4. Ugly (3:23)
  5. Staring at Your Window with a Suitcase in My Hand (4:26)
  6. Every Word Was a Piece of My Heart (5:16)
  7. It's Just Me (6:43)
  8. Destination: Anywhere (4:56)
  9. Learning How to Fall (4:03)
  10. Naked (4:42)
  11. Little City (4:57)
  12. August 7 (4:59)
  13. Cold Hard Heart [Demo Version] (4:44)
  14. I Talk to Jesus * (5:12)
totale tijdsduur: 1:02:55 (1:08:07)
Wat is dat Midnight in Chelsea een zeikplaat zeg! En in elk rockballed/rockclassic radiostation wordt ie zo'n beetje net zo vaak gedraaid als Kane. Elke 2 uur ofzo dus. Ga maar weer ID & T luisteren.

Goede Cd van JOn. Zelfs Midnight in Chelsea.

Helemaal mee eens. En Destination Anywhere is heerlijk

avatar van lauradance
mooie man hier nog en hij heeft ook nog eens een mooie stem.

avatar van James Douglas
Een plaat om s'avonds mee door de stad te dwalen. Mocht je de film 'Destination: Anywhere' hebben gezien dan begrijp je dat vast. Verwacht geen (stevige) rock & roll zoals we dat van zijn band kennen maar goede 'poppy' avondliedjes waar ook de hand van co-writer Dave Stewart in te horen is.

avatar van rkdev
Prima soloplaat van Jon. Beter zelfs dan veel van het werk van zijn band.

avatar van Lamontagne
Dit was zo'n afknapper na het geweldige These days en het eerste solo album van hem.
Ik kocht hem de dag dat hij uitkwam maar na duizend en 1 luisterbeurten gaat hij er nog niet in.

Mede door de productie, gelukkig stonden er op de singles
akoestische uitvoeringen waarvan er een paar echt geweldig waren maar de studio versies lopen daarop ver achter

avatar van Ronald5150
"Destination Anywhere" is een alleraardigste soloplaat geworden van Jon Bon Jovi. Los van zijn gebruikelijke bandmakkers laat hij toch een verfrissend geluid horen. Natuurlijk zijn de gebruikelijke Bon Jovi kenmerken wel aanwezig, maar toch klinkt het allemaal iets meer buiten de man zijn comfort zone. Ook speelt Jon Bon Jovi zelf meer gitaar op deze plaat en dat doet hij niet onverdienstelijk. Hierin wordt hij af en toe bijgestaan door Southside Johnny & The Asbury Jukes gitarist Bobby Bandiera. Soms wordt het allemaal iets te zoet en zijn er iets te veel lalala koortjes, maar over de gehele linie vind ik dit toch een meer dan voldoende plaat. Het solowerk van Jon Bon Jovi komt niet in de buurt van de soloplaten van Bon Jovi partner, mede liedjesschrijver en gitarist Richie Sambora, maar het is een meer dan verdienstelijke poging.