Styrofoam - Nothing's Lost (2004)

Belgiƫ
Electronic / Pop
Label: Morr

1. Misguided (4:14)

met Valerie Trebeljarh en Alias

2. Ticket Out of Town (3:46)
  3. Couches in Alleys (4:46)

met Ben Gibbard

met Bent Van Looy en Miki Yoshimura

9. Make It Mine (9:17)
avatar van titan
titan (crew)
Net even geluisterd op de luisterpaal. Best aardig, maar wel wat eentonig. Het afsluitende nummer is echter wonderschoon!

Jornaquin
en nummer 3 is met Ben Gibbard van Death Cab For Cutie

khonnor
net iets te eentonig, soms zelfs tenenkrullend... maar wat is make it mine een schoon liedje

BPDD
Tamelijk matig album, al is Couches in Alleys een van mijn favoriete nummers op mijn mp3.
Komt waarschijnlijk door de touch van Ben Gibbard

matig idd

Dikkop
Hoe leuk ik Death Cab for Cutie ook vind, Ben Gibbard doet het altijd beter met een laag elektronica onder hem. Het album van The Postal Service is beter dan gelijk welk Death Cab album en het nummer met Dntel (wat in feite gewoon The Postal Service is) is misschien wel het beste dat hij tot nu toe heeft gemaakt. Hier met Styrofoam doet hij het opnieuw uitstekend.
Couches in Alleys vind ik dan ook het beste nummer van de plaat. Men zegt altijd dat Owl City goed geluisterd heeft naar The Postal Service en dat is natuurlijk ook zo. Maar op Couches in Alleys zijn de gelijkenissen nog beter te horen. Als het verschil in niveau tussen de 2 zo groot niet was geweest, had het zelfs evengoed een nummer van Owl City kunnen zijn. Maar dat verschil is er wel degelijk.