B-Movie - Forever Running (1985)

Label: Sire

1. Forever Running (5:03)
  2. Heart of Gold (4:09)
  3. My Ship of Dreams (4:03)
  4. Just an Echo (4:34)
  5. Remembrance Day (4:06)
  6. Switch On-Switch Off (4:04)
  7. Blind Allegiance (5:00)
  8. Arctic Summer (4:47)
  9. Nowhere Girl (4:40)
Lost Highway
Van nowhere girl bestaat een schitterende remix, aangezien ik het album niet in mijn bezit heb (wel de BBC-sessions) weet ik niet welke versie het hier betreft. Remembrance day is ook aardig. Wel een enorm lelijke hoes.

avatar van Edwin
Ben nieuwsgierig. Wat is dit voor muziek?

Dit is nogal aanstekelijke jaren 80 electro-pop. Alleen de single Nowhere girl werd een succes en komt nog voor in menig "beste nummer van de jaren 80"-lijstje. Ik probeer al een paar dagen enkele nummers van B-Movie te downloaden, maar zonder succes. Alleen Nowhere Girl en Remembrance Day zijn te vinden.

jean maurice
heb vandaag het album the BBC sessions gekocht dit zijn live opnames tussen 1981 en 1984 waaronder The John Peel Sessions, een erg goed album met 16 tracks waaronder veel alternatives, misschien kan iemand dit album op de site zetten? ik weet nog steeds niet hoe dat moet!!!!

avatar van reptile71
2 clips toegevoegd, zodat men een beeld kan krijgen van wat dit is. Het doet me wel wat denken aan vroege Duran Duran, athans het nummer Switch on Switch Off.

avatar van Mjuman
Staan nu in de belangstelling op dit topic

avatar van Pietro
Ik hoorde laatst Nowhere Girl, zowel in de normale als de extended versie. Een geweldig nummer dat direct mijn aandacht pakte. Hoog tijd voor mij om eens achter deze plaat te gaan.