Sven Väth - In the Mix: The Sound of the Second Season (2001)

Alternatieve titel: Noche y Dia

23. Two Lone Swordsmen - Solo Strike
  24. Sensorama - New Aged
  25. Aphex Twin - Windowlicker
thejazzscène
Tweede album in de reeks. Bij mij scoort hij hier een erg hoge top. Hier op staan zowel pompende technotracks als rustig electronisch downtemponummers.
Nummers als die van Dj Shufflemaster, Mindlab, Surgeon, 1St Bass maken deze plaat wel echt een bom.
N° 2 van dit album is ook werkelijk bijzonder boeiend qua muziek. Minder boeiend qua mixtechniek.

avatar van Supernormal
Plaatje om net voor't weekend op te zetten. Heerlijk oppeppend! Hier wordt echt niet met de paplepel geserveerd, integendeel, Sven Väth ramt hier de éne na de andere technoklomp in de strot van zijn luisteraars. Dat zorgt voor een behoorlijke uitputtingsslag waarna je kan bekomen in het tweede deel. Het openingsnummer van cd 2, The Scenic Route van Quiet Daze is erg mooi trouwens.